MAGYAR🇭🇺

FELHASZNÁLÁSI FELTÉTELEK

Jogi nyilatkozat: A webáruház tulajdonosaként közzé kell tenned az Általános Szerződési Feltételeket weboldaladon. A dokumentum meg kell határozza az webáruház és a vásárló közötti kapcsolatot, el kell magyaráznia a visszatérítési és visszavonási irányelvekre vonatkozó szabályokat. Számos minta és sablon található az Általános Szerződési Feltételekhez online, csak keress rá az "Általános Szerződési Feltételek minta" kifejezést. Mindenképpen javasoljuk jogi tanácsadás igénybevételét és a sablon módosítását a vállalkozás igényeinek megfelelően.

Az Általános Szolgáltatási Feltételek („ÁSZF”) tartalmazzák cégnév: [………] (székhely: [………], adószám: [………]), mint szolgáltató (“Szolgáltató”) által üzemeltetett webáruház használatára vonatkozó általános szerződési feltételeket. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre (nem minősül írásba foglalt szerződésnek), magatartási kódexre nem utal. Az ÁSZ letölthető az alábbi linkről: [………]

Szolgáltató adatai:

A szolgáltató neve: [………]
A szolgáltató székhelye: [………]
A szolgáltató elérhetősége, az igénybe vevőkkel való kapcsolattartásra szolgáló, rendszeresen használt elektronikus levelezési címe: [………]
Cégjegyzékszáma: [………]
Adószáma: [………]
Nyilvántartásban bejegyző hatóság neve (cégbíróság): [………]
Telefonszámai: [………]
Adatvédelmi nyilvántartási száma: [………]
Engedély száma: [………]
A szerződés nyelve: magyar [………]
A tárhely-szolgáltató adatai: [………]

Alapvető rendelkezések:

1.1. A jelen Szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény vonatkozó rendelkezéseire. A vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is irányadók.

1.2. Hatály, az ÁSZF módosítása.

1.3. A webshop, mint szerzői jogi mű szerzői jogi védelme, erre figyelemfelhívás.

1.4. Rendelkezésre állás.

Adatkezelési szabályok:

1.5. Utalni kell az adatvédelmi tájékoztató elérhetőségére, fel kell tüntetni az adatvédelmi nyilvántartási számot.

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

1.6. Utalni kell arra, hogy a megjelenített termékek csak online, vagy személyesen is megvásárolhatók-e. A termékek tartalmazzák-e az Áfát. Tartalmazzák-e a házhozszállítási díjat, illetve a csomagolási díjat.

1.7. A webshopban Szolgáltató részletesen feltünteti a termék nevét, leírását, a termékekről fotót jelenítet meg. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

1.8. Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja Felhasználókat az akció időtartamáról.

Rendelés menete

1.9. A rendelés menetének részletes leírása, a bejelentkezésről a termék kosárba helyezéséig.

1.10. Adatbeviteli hibák kijavítására vonatkozó lehetőségek (pl. plusz termék, termék törlése, ár ellenőrzése stb.)

1.11. Fizetési lehetőségek, szállítási módok leírása

1.12. A szolgáltató webáruház köteles az igénybe vevő megrendelésének megérkezését az igénybe vevő felé elektronikus úton haladéktalanul visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az igénybe vevő megrendelésének elküldésétől számított, a szolgáltatás jellegétől függő elvárható határidőn belül, de legkésőbb 48 órán belül az igénybe vevőhöz nem érkezik meg, az igénybe vevő mentesül az ajánlati kötöttség vagy szerződéses kötelezettség alól. megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a szolgáltatóhoz, illetve az igénybe vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. A fenti szabályoktól eltérhetnek a felek, ha ebben megállapodtak.

A megrendelések feldolgozása és teljesítés

1.13. A megrendelések feldolgozása mikor történik 1.14. Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számított x munkanapon belül. Ha Szolgáltató és Felhasználó a teljesítés időpontjában nem állapodtak meg, Szolgáltató Felhasználó felszólításában meghatározott időpontban vagy időn belül, felszólítás hiányában legkésőbb a megrendelésnek Szolgáltatóhoz való megérkezésétől számított harminc napon belül köteles a szerződés szerinti teljesítésre.

1.15. Ha Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Elállás joga

1.16. A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet szabályozása értelmében Felhasználó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

1.17. Az elállási jog gyakorlásának menete [………] (mikor élhet vele a vásárló, mikor nem, haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszautalja a webáruház az árat, kivételek stb.)

Garancia, jótállás

1.18. Termékeinkre [………] hónap garanciát vállalunk. Meghibásodás esetén a garancia levélben található szervizek bármelyikében személyesen vagy telefonon tájékoztatják a teendőkről, illetve elérhetőségeink valamelyikén is tájékoztatást nyújtunk. Lásd még: 151/2003. Korm. rendelet. A PTK-féle jótállás, kellékszavatosság, termékszavatosság szabályai.

Panaszkezelés

1.19. A webshop köteles a fogyasztót tájékoztatni a székhelyéről, a panaszügyintézés helyéről - ha az nem egyezik meg a forgalmazás, illetve értékesítés helyével - és az adott tevékenység, kereskedelmi forma vagy módszer sajátosságaihoz igazodó módjáról, valamint a panaszok közlése érdekében a vállalkozás vagy a vállalkozás ügyfélszolgálatának levelezési címéről és - ha a panaszokat ilyen módon is fogadja - elektronikus levelezési címéről, illetve internetes címéről, telefonszámáról.

Vegyes rendelkezések

1.20. Szolgáltató és Felhasználó vitás ügyeiket békés úton próbálják rendezni. Felhasználó és a Szolgáltató a jelen Szabályzat hatálya alá tartozó, megegyezéssel 30 (harminc) naptári nap alatt nem rendezhető esetleges jogvitákra nézve kikötik a [………] Bíróság/Törvényszék illetékességét. Város [………], 2018. [………].hó [………]nap

ENGLISH🇬🇧

TERMS OF USE
Disclaimer: As a webshop owner, you must publish the General Terms and Conditions on your website. The document must be defined based on the online store and customer relationship and the redundancy and cancellation policy needlessness. Many templates and templates can be found for the Terms and Conditions online, just search for "Terms and Conditions Sample". We recommend that you seek legal advice and modify a template that suits your business needs.

The General Terms of Service (“GTC”) are used by company name: [………] (headquarters: [………], tax number: [………]), mint provider (operator). Then only one buyer can claim the service level, but they can connect to each of their points, and competition is considered mandatory. This document will not be pasted and will not be available in electronic form if not desired. The SAO can be downloaded from the following link: [………]

Provider Details:
Provider Name: [………]
Registered office of the service provider: [………]
Contact details of the service provider, regularly used electronic mail address for contacting requesting customers: [………]
Company registration number: [………]
Tax number: [………]
Name of the registered authority (Court of Registration): [………]
Phone numbers: [………]
Privacy record number: [………]
Authorization number: [………]
Contract language: Hungarian [………]
Hosting provider details: [………]

Basic safety precautions:
1.1. Issues not regulated by these Rules and interpreted by these Rules shall be matters relating to the Hungarian Management Adviser with special regard to Act V of 2013 on the Civil Code (“Civil Code”) and related issues related to business and information society. CVIII of 2001 legal requirements. Relevant statutory requirements shall be binding on one party without separate stipulation.

1.2. Scope, amendment of the GTC.

1.3. Webshop as a copyrighted work copyright protection, targeted call.

1.4. Availability.

No need for data management:
1.5. Reference should be made to the availability of the Privacy Statement and the privacy registration number.

Range of products and services available for purchase
1.6. You need to make a reference, only display it online if it is personally available for purchase. Whether the products sell VAT. Do they include the shipping charge, including the packing charge.

1.7. In the webshop, the Service Provider felt the product name and description in detail, displaying a photo of a product. The images shown on the product data sheet are of various realities, presented in each case.

1.8. The best promotional price will be introduced, the Service Provider will fully inform the user about the duration of the promotion.

Order process
1.9. Detailed description of the order list until a notified product is added to the cart.

1:10. Uses for Fixed Kiosk Data Entry (eg Plus Product, Product Deletion, Price Check, etc.)

1:11. Description of payment options, modes of delivery

1:12. The service provider's webshop is obliged to immediately confirm the receipt of the customer's order on the way to the customer. In order to meet the demands that have been made, the consumers can use the claim after the consumer has taken advantage of the claim after the consumer has used the access to the customer. After the order and its confirmation, it will be forwarded to and delivered to the recipient and when it becomes available. The next becomes unnecessary for one of the parties, if they are required.

Processing and fulfillment of orders
1:13. When to process orders 1.14. General full order deadline, within x business days of confirmation. If Service Provider and User strive for a complete schedule when Service Provider User Supervision Committee requests that Service Provider connection to Service Provider is incomplete and Service Provider User Issues Note

1:15. If the Service Provider's incomplete acceptance of the contracted business is due to the unavailability of the product requiring the contract, the User Call can be planned immediately and the User pays a complex return, but not later than thirty days. E-commerce does not mention the full Service Provider in terms of other subsidies related to breach of contract.

Right of withdrawal
1:16. 45/2014 on detailed redundancy in contracts between a consumer and a contractor (II.26.) Corm. Pursuant to the regulation of the User, within 14 days of the receipt of the ordered product, the User may cancel the contract without giving any reason, and may return the ordered product.
1.17. Procedure for Exercise of the Right of Withdrawal [.........] (when the customer can use it, when not, the webshop will refund the price, exceptions, etc.) immediately, but no later than 14 days)
Warranty, Warranty1.18. We warrant our products for a period of [.........] months. In the event of a malfunction, you will be contacted personally or by telephone at any of the services provided in the warranty letter, or through one of our contact details. See also 151/2003. Government Decree. PTK Warranty, Supplies Warranty, Product Warranty Rules.
complaint Handling1.19. The webshop shall inform the consumer of its head office, the place where the complaint is handled, if it is different from the point of sale or sale, and the manner in which it is specific to the activity, commercial form or method used address, and, if you receive complaints in this way, your email address or Internet address or telephone number.
Miscellaneous provisions1:20. Service Provider and User shall try to resolve their disputes amicably. The User and the Service Provider shall submit to the jurisdiction of the [.........] Court / Tribunal for any disputes that may not be settled by agreement within 30 (thirty) calendar days. City [.........], 2018. [.........] .day [.........] days
2021 © The Chosen One //

All Rights Reserved!
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el